Vreemd hoe het leven soms kan lopen

Hallo allemaal,

Hier even een korte update en geen uitgebreid reisverhaal. Gisteren zo iets vreemds meegemaakt dat het nog steeds door mijn hoofd blijft spoken. Gisteren ben ik naar Kanchanaburi afgereisd en 's avonds in een bar gezellig met een amerikaan die hier woont een paar biertjes gedronken. Gezellig een beetje slap ouwehoeren je kent het wel. De beste man had genoeg biertjes op en nam afscheid om zo per motor naar zijn huis te gaan. Blijkt een uur later dat hij een dodelijk motorongeluk heeft gehad. Hoe vreemd, bizar en oneerlijk het leven soms kan zijn. Kan het nog steeds niet geloven, dat die beste man er niet meer is en dat hij in zijn laatste uur biertjes met mij heeft gedronken.

Zo sta je gelijk weer met beide benen op de grond en zie je hoe vergankelijk het leven soms kan zijn. Het kan zo ieder moment afgelopen zijn voor ons allemaal, al denken we daar allemaal niet bij na, anders zou je je hele leven doorbrengen met angst. Zo zie je maar dat je in je leven moet doen wat je moet doen en geniet er van iedere dag, want het leven ismooi!

Patrick

Soms zit het mee en soms zit het tegen, ik denk dat dit je altijd bij zou blijven.. En elke keer als jij een motor ziet aan die amerikaan denkt en aan zijn laatste woorden..

DP

Das n aparte experience my friend.