Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Na een tijdje terug te zijn in Nederland heb ik nog niet echt mijn draai kunnen vinden. Soms hoor je van mensen dat ze in een zwart gat vallen na de afloop van de studie. Nathuiskomst van de vorige trip was ikdus totaal de kluts kwijt. Voor mijn gevoel was iknog niet klaar met het reizigersbestaan en had vooral nog geen idee welke richting ikop wilin Nederland.

De voorgaande jaren in mijn leven liepen volgens het vaste patroon van iedere jongere (zo wil ik mezelf graag nog noemen). Eigenlijk staat bij je geboorte al vastgelegd volgens welk patroon zeker de eerste 20 jaar van je leven zullen verlopen. Basisschool, middelbare school en hogere school zijn een groot onderdeel van je leven, maar een handboek voor wat je hierna gaat doen bestaat niet!

Zoals gezegd na mijn vorige reis was ik totaal de kluts kwijt. Al mijn plannen en ambities die ik voorafgaand aan de reis had waren als sneeuw voor de zon verdwenen. Wat mij enigszins nog aantrok was mijn tas weer in te pakken en weer op avontuur te gaan, maar probeer dat maar eens aan de man te brengen als je al zeven jaar een goede relatie heb.

Mensen die mij goed kennen weten dat ik een zeer koppig persoon ben. Als ik eenmaal iets in mijn kop heb is het er niet uit te krijgen. Op dat gebied ben ik nog net het kleine kind die iedere avond zijn zakje chips wil of perse dat ene nintendospelletje voor zijn verjaardag. Dat is er denk nooit helemaal uit gegaan. Na maanden geprobeerd te hebben mijn draai te vinden, heb ik met Mariska afgesproken om er toch een tijdje tussenuit te gaan. Mijn onbedwingbare drang naar backpacken te bevredigen en mijzelf weer te herpakken naar de man die ik was voor mijn reis. Een man met ambities en grootse plannen, klaar om een leven op te bouwen in Nederland.

Genoeg sentimenteel gepraat, nu terug naar de reis. Vandaag 22 Januari zal ik vanaf dusseldorf vliegen naar Bangkok. Verder heb ik geen vaste plannen voor mijn reis, alleen wat ideeen. Het enige waar ik wel zeker bij wil zijn is een Hindoestaans festival in Kuala lumpur op 8 februari (Thaipusam).

Verder zal ik natuurlijk regelmatig mijn weblog proberen bij te houden. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter! Het volgende bericht zal vanuit Bangkok zijn. Wat een heerlijk idee :)

Groetjes,

Leon

Reacties

Reacties

DP

Godspeed my friend!

Linda

Vaya con dios

rijanne

he leon succes het gaat je lukken en we hopen je gauw weer te zien ,maar geniet ervan ,
groetjes rijanne

Rob van Duijn

Beste Leon, ik wens je het allerbeste. Geniet ervan.

Patrick

la buena suerte mi amigo

Mikolaj

Succes vriend, vind wat je zoekt. Iedereen heeft zijn eigen reis te gaan in dit leven :)

Rob

Hey Leon,
Zoek en gij zal vinden.
Ik zie je verhalen en foto's wel weer verschijnen.
En zal ik ook nu weer een beetje op je meissie passen?
Jij moet vooral lekker gaan genieten.

Groet: Rob V

Patrice

Hoi Leon!

Wat een leuke verhalen al zeg! Ik ben benieuwd wat je verder allemaal nog mee gaat maken. Ik lees het graag!
Gefeliciteerd met je verjaardag!

Groet,

Patrice

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!